środa, 24 grudnia 2014

Merry Christmas!

Wow, to aż tak zleciało? Nim się obejrzałam był grudzień, a teraz święta i niedługo Sylwester.
Więc, jak tam? Ile prezentów dostaliście? Spełniły się marzenia?
Ja dostałam dwie książki: "Klucz" z serii Krąg i "Nie pozwól mi odejść".  W każdym razie, rozdział zaczęłam dawno pisać, ale nie wiem czy w tym roku się wyrobię. W sumie nawet nie wiem, po co miałabym pisać. Hah, przecież i tak nie mam dla kogo.
Ale mam satysfakcję, że gadam sama do siebie (lub piszę, jak kto woli)
Nim się obejrzałam miałam sześć blogów, a nie jak początkowo jeden.
Zajęłam się grafiką, książkami, serialami i rysowaniem. No i Twitter'em, bo ostatnio się od niego uzależniłam.
No nic, wracam do mojego nudnego życia i życzę Wam wszystkim

WESOŁYCH ŚWIĄT! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Template by Nielivka