poniedziałek, 21 lipca 2014

Liebster Blog Award

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana też blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwości do ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Dziękuję za nominację Lexi B <3

Pytania:
 Ile masz lat?
Jestem bardzo młoda, więc niektórzy mogą mnie za to hejt'ować. Mam 11 lat 
 Czytasz książki? Jeśli tak, jakie są twoimi ulubionymi?
 O Jezu... Nie wiem. Jestem fanką sagi "Pamiętników Wampirów". Ale w pamięci został mi jeszcze "Pamiętnik", "Ognista", "Niewidzialna" i "Wyspa Trzech Sióstr" (Mogłam czegoś nie wymienić)
Jakie stworzenia fikcyjne podobają Ci się najbardziej i dlaczego? Np. wampiry.  
 Najbardziej wilkołaki i czarownice. Głównie dlatego, że wychowałam się na fikcyjnych rzeczach i bardzo mnie fascynowały. Wilkołaki jak i czarownice były w mitologiach bardzo popularne, to też zainteresowałam się tym, zaraz po obejrzeniu "Merlina" i przeczytania kilku książek z wiedźmami w tle.   
Czego się boisz?
 Ludzie postrzegają mnie jako osobę nieustraszoną, ale boję się wielu rzeczy. Pająki i mrówki, czasami też ludzi.
Twoje marzenie?
 Przezwyciężyć nieśmiałość. Zacząć lepiej żyć. Lepiej pisać i grać w przedstawieniach.  
Co lubisz robić poza pisaniem?
 Czytać <3 Moja pasja, tak samo jak pisanie. Lubię też biegać i gadać do siebie w lustrze xd 
Ulubiony piosenkarz/piosenkarka/zespół?
 Ostatnio... AC/DC i Imagine Dragons. Within Temptation. Birdy i Avril Lavigne :) 
Jeśli mogłabyś, co zmieniłabyś w swoim życiu?
 Tryb życia. Pierwsze co mi wpadło do głowy.
Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
 Aktorką... Ale też lekarką, artystką albo pisarką. Dużo do wyboru. 
Ulubione filmy i seriale?
 TVD, TO, SPN, TW. DR. HOUSE. A filmy, hmm... Harry Potter, Narnia, Step Up.... 
Jeśli czytasz mojego bloga, co o nim sądzisz?
Znalazłam się tam przypadkiem i choć nigdy nie ship'owałam Kola i Kath, oraz Klausa i Bonnie, to bardzo mnie wciągnął. Wygląd bloga jest prosty, ale bardzo pomysłowy. Od razu mi się spodobał. Fabuła bardzo wciąga, to jak opisujesz jest świetne. Dużo się od Ciebie nauczyłam.

Blogi, które nominuję:

Moje pytania:

1 Ile masz lat? 
2 Jakie masz hobby?
3 Kiedy zaczęłaś pisać?
4 Jeśli czytasz mojego bloga, co o nim sądzisz?
5 Dlaczego zaczęłaś pisać?
6 Jakie jest Twoje marzenie?
7 Kim chciałabyś być z TVD lub TO?
8 Wierzysz w istoty nadprzyrodzone, np: duchy?
9 Do jakiego zwierzęcia jesteś podobna?
10 Twoje trzy ulubione blogi?
11 Czy wierzysz w życie pośmiertne? 

Pozdrawiam wszystkich i życzę miłych wakacji! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Template by Nielivka