poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Liebster Blog Awards

Z całego mojego serducha, dziękuję za nominację mojej mamie ( najukochańszej, najwspanialszej...) oraz
zapraszam na jej bloga - "Rzeczywistość Boli"

1. Twój ulubiony kolor?
Niebieski i brązowy, czasami czarny.
2. Co cenisz w ludziach?
Szczerość, uczciwość oraz charakter.
3. Czego nie lubisz?
Oh, masy rzeczy. Matematyki, dwulicowych ludzi, fałszywych przyjaciół, przymilających się panienek, bab z masą tapety, gwałcicieli, bandziorów, tych którzy oceniają z góry za nim cokolwiek dowiedzą się o drugiej osobie... Dużo rzeczy i jakbym miała wypisywać wszystkie nie starczyło by mi miejsca :D.
4. Twój sposób na chandrę?
 
Przed chwilą mi to tłumaczyli, wypadło mi z głowy... Zaraz odpowiem.... Ok, nie chcę mi się pytać, ale chyba chodziło o... Aaa, słucham muzyki, czytam i biegam. Czasami próbuję sobie wmówić różne rzeczy, ale najczęściej... Myślę.
5. Ulubione zajęcie?
Pisanie, czytanie, chodzenie do lasu, słuchanie muzyki, zabawa ze zwierzętami, grafika, rysowanie...
6. Jaki powinien być najlepszy przyjaciel?
Szczery do bólu, pomocny, dający siłę, uczciwy... Wart zaufania.
7. Jaki rodzaj książek najchętniej czytasz? 
Fantasy, romanse... Co wpadnie mi w rękę i zaciekawi.
8. Jakie jest Twoje największe marzenie? 
Boję się zaangażować w cokolwiek, więc myślę, że przezwyciężenie tego i nieśmiałości. Na drugim miejscu jest bycie tym kim byłam dawniej.
9. Co Chciałabyś robić w przyszłości?
Chciałabym być policjantką, żołnierzem, aktorką... Ale wiem, że to nie możliwe.
10. Ulubiona marka samochodu?
Jeep to marka? Nie znam się na tym xd
11. Co byś zrobiła Gdybyś wygrała w toto-lotka?
Spełniła marzenia, wyjechała za granice, wydałabym na potrzebujących. Ogółem... zbawiłabym świat :D


Nominuje:


Moje pytania:

1. Kim Chciałabyś być?
2. Osoby według Ciebie warte zaufania, to...?
3. Wymarzone wakacje?
4. Ideał chłopaka?
5. Ulubione imię męskie i żeńskie?
6. Kto jest najważniejszą osoba w Twoim życiu?
7. Gdybyś miała wybrać pomiędzy rodziną a przyjaciółmi, kogo byś uratowała?
8. Kolor odzwierciedlający Twoją duszę i charakter?
9. Co cenisz w zwierzętach? ( jeśli cenisz)
10. Ulubione miejsce?
11. Wspomnienie do którego lubisz wracać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Template by Nielivka